International Children’s Book Day

Щороку 2 квітня уся всесвітня спільнота відзначає Міжнародний день дитячої книги (International Children’s Book Day). Це свято привертає увагу всіх дітей та їхніх батьків до надзвичайної важливості книжки в житті юних читачів. Адже саме вона відкриває малятам двері у великий та незнайомий світ, знайомить з невідомими раніше істотами, розкриває таємниці життя, сприяє становленню особистості. Це свято книги, дитинства та магії казки.

“Людина і біосфера”

Саме цього дня,1 квітня, щорічно відзначається Міжнародний день птахів у рамках програми ЮНЕСКО “Людина і біосфера”.

Чому ж саме першого квітня? Це не тільки річниця підписання міжнародної конвенції з охорони птахів, а ще й час, коли вони нарешті повертаються додому. В очікуванні пернатих люди завжди роблять для них “маленькі будиночки", серед яких, наприклад, і шпаківні.

Детальніше: “Людина і біосфера”

 "STEM-весна - 2024"

STEMимо разом! Гуманітарний ліцей Олександрійської міської ради Кіровоградської області. «РОСЛИННИЙ ДИВОСВІТ» Захід "STEM-тиждень - 2024" в рамках фестивалю "STEM-весна - 2024"

"Квіти перемоги"

Вітаємо наших надзвичайно талановитих учнів 2-А і 2-Б класів з зайнятим ІІІ місцем на обласному конкурсі "Квіти перемоги" у номінації «Найпатріотичніший відеоролик». Катерину Кольцову, ученицю 3-Б класу, за зайняте І місце у номінації "Кольори державної символіки". Їхні здібності та наполегливість заслуговують на найвищу похвалу та заохочення.

Дякуємо вчителям та батькам за їхню неоціненну підтримку.

Ми пишаємось кожним учнем. Протягом 5 місяців спостерігали та фіксували навіть маленький результати.

Нехай ця перемога стане лише першою сторінкою у великій книзі вашого досягнення!

"Формування системи соціальних ролей у класі"

27 березня 2024 року відбулася інтерактивна педагогічна рада на тему "Формування системи соціальних ролей у класі". Основною метою було навчитися розрізняти соціальні ролі учнів у класах та шляхи їх формування.  

 В ігровій формі вчителі, об'єднані в групи, взяли участь в інтерактивних вправах: Вправа "Визначення соціальних ролей учнів в класі";-Психолого-геометричний тест "Хто з Вас хто?"; Вправа "Подорож"; Вправа "Визнач лідера в дитячому колективі"; Вправа "Малюнок разом"; Тестування "Тест з підтекстом"; Вправа "Уяви, що в тебе день народження"; Вправа "Парк атракціонів". Під час виконання вправ проведено онлайн опитування "Вплив педагога на систему соціальних ролей". Практичний психолог закладу підвів підсумки та ознайомив з результатами соціометричних досліджень в класних колективах закладу. Доброзичлива атмосфера, робота в групах, парах дали можливість кожному педагогу зрозуміти важливість формування соціальних ролей учнів в класі та мотивували до професійного зростання.